EN
despre noi | contact
ITC - Institutul pentru Tehnică de Calcul S.A.

Infor ERP LN (gestiunea integrată a resurselor)


Infor ERP LN este o soluţie de gestiune integrată a resurselor companiilor, extrem de flexibilă şi scalabilă care permite beneficiarilor să se adapteze rapid schimbărilor din piaţă, să răspundă la timp cerinţelor clienţilor, să aibă o imagine completă asupra capacităţilor disponibile, să reducă costurile prin optimizarea utilizării resurselor.
 
Soluţie ERP (Enterprise Resource Planning) de gestiune integrată a resurselor companiilor, folosită de organizaţii de dimensiuni variate, de la 5 până la 30.000 de utilizatori. Flexibilă şi scalabilă, soluţia vă permite să vă adaptaţi rapid la schimbările din piaţă, răspunzând la timp cerinţelor clienţilor. Veţi avea o imagine completă a capacităţilor disponibile, putând să reduceţi costurile, optimizând utilizarea resurselor.

Beneficiile implementării Infor ERP LN

  • Controlul întregului proces de business
  • Îmbunătăţirea managementului calităţii şi conformitatea cu normele în vigoare
  • Optimizarea proceselor de producţie
  • Cost redus al proiectului
  • Imagine unitară pentru gestiunea companiilor cu mai multe locaţii sau a grupurilor de companii
  • Rată foarte bună de recuperare a investiţiei

Principalele module ale Infor ERP LN

[Planificare]
Răspunde aşteptărilor în permanentă schimbare ale clienţilor – deopotrivă celor legate de profit, producţie, perioadă de fabricaţie sau obiective privind respectarea reglementărilor legale. Oferă o imagine completă asupra cererii, a capacităţii companiei şi o acurateţe sporită a prognozelor.

[Gestiunea depozitelor]
Facilitează planificarea şi urmărirea stocurilor pe baza urmăririi pe loturi şi serii a articolelor cu ajutorul codurilor de bare şi al tehnologiilor moderne de identificare cu frecvenţă radio (RFID).

[Financiar – contabilitate]
Componentă de tip multi-site, multi-valută, permite raportarea în diverse sisteme contabile, reconcilierea bilanţurilor, conturilor de profit şi pierderi, valorilor fluxului de numerar pe diferite entităţi. Oferă o bază financiar-contabilă solidă foarte flexibilă în ceea ce priveşte definirea datelor din contabilitatea generală, gestiunea clienţilor şi furnizorilor. Este în conformitate cu legislaţia financiar – contabilă românească.

[Producţie]
Componentă extrem de flexibilă şi funcţională, care acoperă o gamă largă de tipologii de producţie, de la fabricaţia pe stoc la cea pe comandă.

[Managementul calităţii]
Modulul facilitează crearea automată sau manuală a comenzilor de inspecţie, cu blocarea stocurilor şi procedurilor din comenzile de vânzare, aprovizionare sau producţie până la primirea rezultatelor inspecţiei.

[Gestiune service]
Oferă funcţionalitatea necesară pentru a administra tranziţia de la „realizat” la „întreţinut” cu reparaţii efectuate la client sau în fabrică, servicii de întreţinere sau instalare.
 
[Proiecte]
Permite controlul în timp real pentru toate aspectele privind producţia pe proiecte, de la estimări şi licitaţii până la instalare şi întreţinere. Integrarea cu MS Project şi MS Office facilitează acţiunile de planificare şi gestiunea contractelor.

[Gestionarea ciclului de viaţă]
Face legătura între proiectare şi restul departamentelor, cu accesarea facilă a informaţiilor despre produs, încât orice angajat poate îmbunătăţi procesul de luare a deciziilor. 

[Vânzări]
Gestionează ofertele, comenzile, contractele, preţurile, discounturile, promoţiile, planificarea şi configurarea produsului.

[Gestiunea transportului]
Gestionează nevoile proprii de transport prin planificarea rutelor şi evaluarea costurilor legate de fluxurile de intrări şi ieşiri de mărfuri.

[Aprovizionare]
Asigură capacităţi de gestionare centralizată şi descentralizată a comenzilor, contractelor şi necesarului, a cererilor de oferte, evaluarea credibilităţii furnizorului, planificări de achiziţii, gestionarea retururilor şi custodiilor, precum şi statistici, respectiv istoric de aprovizionare.

Funcţionalităţi avansate 

  • Modelarea proceselor de afaceri
  • Instrument de planificare integrat
  • Instrumente pentru îmbunătăţirea productivităţii
  • Interfaţă utilizator în mai multe limbi
  • Interfaţă utilizator organizată pe roluri
  • Integrare cu alte sisteme prin arhitectura SOA 
Suntem partener acreditat pentru implementarea soluţiilor Infor ERP LN în România, având la activ implementări de succes la clienţi din întreaga ţară. Oferim servicii, upgrade şi implementări complete şi pentru versiunile anterioare ale Infor ERP LN.

Pentru mai multe detalii despre soluţia Infor ERP LN descărcaţi broşurile sau contactaţi consultanţii noştri.
  • Infor10 ERP Enterprise
  • Infor10 ERP Finance
  • Infor10 ERP Planning and Mfg.
  • Infor10 ERP Service
  • Infor10 ERP Service Scheduler
  • ERP Flyer 2011











Infor ERP LN este:

  • numărul 1 în domeniul producţiei
  • având 30 de ani de excelenţă
  • prezent în 100 de ţări
  • peste 5.000 de implementări



ERP






Acest site contine cookie-uri | Termeni si conditii